
مختصری درباره نشریه
ماهنامه «بازارکار نوین» از 17 آبان ماه 1395 توسط مرکز اطلاع رسانی بازارکار جهاددانشگاهی در راستای توسعه اطلاعرسانی در حوزه اشتغال و کارآفرینی با هدف توانمندسازی کارجویان و حضور موثر آنها در بازار کسب و کار در سراسر کشور منتشر میشود.
این ماهنامه با این هدف منتشر میشود که در کنار جوانان این مرز و بوم باشد و برابر آنها پنجره ای بگشاید تا از درون آن دنیای نویی از کار و تلاش را ببینند و به آنها بگوید که میتوانند با تکیه به پایههای فرهنگی خود و با استفاده از ارزشهای دینی و ملی پشت دشمنی چون بیکاری را به خاک برسانند و برای آنها از قهرمانانی ایرانی سخن گویدکه با تلاش خود عرصههای نوینی از کار و فعالیت را در کشور فتح کردهاند و از دنیای اطراف و از کسانی سخن گوید که با بیکاری مبارزه کرده و طرحی نو درانداختهاند.
ماهنامه «بازارکارنوین» جوانان ایرانی را به درون پارکهای علم وفناوری، مراکز رشد، شرکتهای دانشبنیان و.... خواهد برد تا آنچه را روی میدهد ببیند و بیاموزند.
ماهنامه بازارکارنوین از بخشهای: ویژه، پارکهای علم و فناوری، شرکتهای دانشبنیان، استارت آپ، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اشتغال زنان و فن بازار تشکیل شده است.
انتشار اینترنتی ماهنامه بازارکار نوین همزمان به 16 مردادماه سی ونهمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی از طریق پایگاه اینترنتی www.magland.ir آغاز شد.
صاحب امتیاز: جهاد دانشگاهی
مدیر مسوول : سید کاظم حسینی
دوره انتشار : ماهنامه
تاریخ مجوز : 95/06/01
زبان : فارسی
گرایش : عمومی
زمینه : اقتصادی، اجتماعی
نوع انتشار : مجله ای
گستره توزیع : سراسری
دفتر مرکزی رسانه :
ایران، تهران خیابان انقلاب بعد از پارک دانشجو نرسیده به خیابان حافظ خیابان خارک بعد از تقاطع شهریار پلاک 26و28
شماره تماس : (021) 66747747
آخرین شماره های ماهنامه بازار کار نوین


ماهنامه بازار کار نوین شماره 24

ماهنامه بازار کار نوین شماره 23

ماهنامه بازار کار نوین شماره 22

ماهنامه بازار کار نوین شماره 21

ماهنامه بازار کار نوین شماره 20

ماهنامه بازار کار نوین شماره 19
