مختصری درباره نشریه
ماهنامه «بازارکار نوین» از 17 آبان ماه 1395 توسط مرکز اطلاع رسانی بازارکار جهاددانشگاهی در راستای توسعه اطلاعرسانی در حوزه اشتغال و کارآفرینی با هدف توانمندسازی کارجویان و حضور موثر آنها در بازار کسب و کار در سراسر کشور منتشر میشود.
این ماهنامه با این هدف منتشر میشود که در کنار جوانان این مرز و بوم باشد و برابر آنها پنجره ای بگشاید تا از درون آن دنیای نویی از کار و تلاش را ببینند و به آنها بگوید که میتوانند با تکیه به پایههای فرهنگی خود و با استفاده از ارزشهای دینی و ملی پشت دشمنی چون بیکاری را به خاک برسانند و برای آنها از قهرمانانی ایرانی سخن گویدکه با تلاش خود عرصههای نوینی از کار و فعالیت را در کشور فتح کردهاند و از دنیای اطراف و از کسانی سخن گوید که با بیکاری مبارزه کرده و طرحی نو درانداختهاند.
ماهنامه «بازارکارنوین» جوانان ایرانی را به درون پارکهای علم وفناوری، مراکز رشد، شرکتهای دانشبنیان و.... خواهد برد تا آنچه را روی میدهد ببیند و بیاموزند.
ماهنامه بازارکارنوین از بخشهای: ویژه، پارکهای علم و فناوری، شرکتهای دانشبنیان، استارت آپ، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اشتغال زنان و فن بازار تشکیل شده است.
انتشار اینترنتی ماهنامه بازارکار نوین همزمان به 16 مردادماه سی ونهمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی از طریق پایگاه اینترنتی www.magland.ir آغاز شد.
صاحب امتیاز: جهاد دانشگاهی
مدیر مسوول : سید کاظم حسینی
دوره انتشار : ماهنامه
تاریخ مجوز : 95/06/01
زبان : فارسی
گرایش : عمومی
زمینه : اقتصادی، اجتماعی
نوع انتشار : مجله ای
گستره توزیع : سراسری
دفتر مرکزی رسانه :
ایران، تهران خیابان انقلاب بعد از پارک دانشجو نرسیده به خیابان حافظ خیابان خارک بعد از تقاطع شهریار پلاک 26و28
شماره تماس : (021) 66747747