مگ لند - قوانین و مقررات سایت مگ‌لند

قوانین و مقررات سایت مگ‌لند

توافقنامه سایت مگ لند

  • کاربر گرامی توافق نامه‌ای که پیش روی شماست، بین سایت مگ لند و كاربران منعقد می گردد كه هدف از آن ایجاد محیطی امن است تا كاربران ارائه دهنده خدمت و خدمت گیرنده بتوانند با استفاده از امكانات این سایت اقدام به خرید اینترنتی نمایند. این توافق نامه پس از زمان ثبت نام کاربر در سایت، در هر زمانی که از امکانات سایت استفاده می نماید، معتبر خواهد بود. و در صورت عدم توافق با این شرایط شما قادر به استفاده از خدمات سایت نخواهید بود.

ماده اول : شرایط عمومی عضویت

  • کلیه کاربران جهت استفاده از خدمات سایت می‌بایست به عضویت سایت درآیند.
  • کلیه كاربران مسئول حفظ و نگهداری از نام كاربری و رمز عبور و اطلاعات شخصی خود می باشند و سایت هیچ مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات در خارج از محدوده ی سایت ندارد.
  • کلیه‌ی کاربران در حین عضویت اطلاعاتی نظیر نام،‌ نام خانوادگی، ‌شماره تلفن تماس، آدرس پست الكترونیكی، آدرس و کدپستی محل ارسال و دریافت کالا، و برخی مشخصات فردی دیگر از شما درخواست می شود. كه می بایست این اطلاعات را به درستی و با صحت کامل در سایت وارد نمایید. در صورت وجود خطا یا تغییر در این اطلاعات کاربر موظف به ، به روزرسانی آن ها می باشد. و مسئولیت حقوقی و قانونی هرگونه جعل عنوان یا عدم صحت اطلاعات فردی یا سوء استفاده از مشخصات دیگران بر عهده ی شخص کاربر می باشد.
  • سایت می تواند بنا به تشخیص ضرورت و با قصد احراز هویت از کاربران مدارکی دال بر صحت مشخصات اعلامی خود درخواست نماید .
  • کلیه کاربران سایت می بایست با قبول و تایید توافقنامه حاضر موافقت خودرا اعلام نموده و درصورت تغییربندهای توافق نامه طبق سیاست های سایت ملزم به تایید مجدد می باشند .
  • سایت اطلاعات دریافت شده از كاربران را، فقط در معاملات مورد استفاده خود و یا سایر کاربران طرف قراردادایشان قرار خواهد داد و این اطلاعات محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت مگر آنکه در صورت نیاز با كسب اجازه از كاربر در امور تجاری نسبت به بهره برداری از این اطلاعات اقدام گردد و یا در صورت پیگرد قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.
  • در صورتی كه دسترسی كاربر به سایت در هرشرایطی حتی شرایط خاص و فورس ماژور امكان پذیر نباشد، سایت مسئولیتی در قبال زیان های احتمالی وارد شده نخواهد داشت.
  • سایت برای اطلاع رسانی کاربران به مناسبت‌های گوناگون از جمله بروز مشکل و اختلاف، طرف ذی ربط را از طریق پست الکترونیکی ، پیامک و پنل کاربری مطلع خواهد کرد. سایت تضمینی برای دریافت پیامک ارسالی به کاربران نمی‌دهد.
  • کاربران موظفند از انجام هر گونه عملی در سایت که منجر به نزول کیفیت خدمات، اطلاع رسانی و رابط کاربری سایت و نیز ممانعت از فعالیت‌های تجاری سایر کاربران نظیر اسپم کردن سایت از کالاهای دروغین و گمراه کننده به مقاصد مختلف از قبیل کنترل قیمت بازار و یا تبلیغات، پرهیز نمایند.

 

  • ماده دوم: تعریف واژگان

         1-2-ارائه دهنده خدمات : منظور در اینجا سایت مگ لند میباشد که در دسترس عموم قرار گرفته است.

2-2- خدمت گیرنده : منظور متقاضی استفاده از خدمت های ارایه شده در مگ لند  می باشد که مشتری نامیده میشود.

3-2- کاربر : هر شخص حقیقی یا حقوقی استفاده کننده از مگ لند.  

4-2- مگ لند  : فضای مجازی در دسترس کاربران میباشد که پل ارتباطی بین مشتری و نشریات را به جهت ارائه خدمات فراهم آورده است .

5-2- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از مگ لند ایجاد کرده‌اند.

 

ماده سوم : شرایط لازم برای کاربران محترم

1-3- کاربر متعهد است که در استفاده از مگ لند تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند، نرم‌افزار را برای اهداف قانونی به کار گیرد و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری نرم‌افزار خدمات مگ لند و شرکت، مرتکب رفتاری نشود که اعتبار نرم‌افزار خدمات مگ لند را خدشه‌ دار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز آسیب بدنی، جانی یا مالی گردد به عهده‌ی کاربر است و مگ لند در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

2-3- کاربر متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات سایت به صورتی که به خدمات مگ لند صدمه‌ای وارد کند ، استفاده نکنند. در صورتی که کاربر مشتری اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی و نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در مگ لند در جهت منافع شخصی و یا آسیب ها اعم از مادی و یا معنوی به منافع مگ لند اقدام نماید، مگ لند ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید.

3-3- مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات مگ لند به عهده کاربران است.

4-3- کاربر تنها مجاز است از خدمات مگ لند برای رفع نیازهای شخصی استفاده کند و باید از فروش یا استفاده‌ی تجاری از خدمات آن اجتناب نماید. و در صورت هرگونه خسارت به سایت مگ لند این اجازه کاربر میدهد تا چهار یرایر خسارت وارد شده از مراجع قضائی پیگیری و تا اعلام رای حساب کاربری کاربر مسدود میشود.

5-3- مشتری متعهد میگردد که تنها زمانی که قصد استفاده از خدمت را دارد اقدام به ثبت درخواست نماید.

6-3-  کاربر می‌پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی مگ لند است و مگ لند می‌تواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون نیاز به تدارک هیچ‌گونه دلیلی، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفاده‌ی کاربر از خدمات مگ لند گردد.

7-3- کاربر می‌پذیرد که مگ لند ممکن است از ارسال SMS(پیامک) به عنوان راه ارتباطی خود با وی استفاده کند. کاربر می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.

8-3- مشتری می‌پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود در مگ لند دارد مستقل از روش کسب آن (در نتیجه وارد کردن کدهای تخفیفی که مگ لند در اختیار آنها قرار می‌دهد یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از خدمت ارایه شده توسط مگ لند قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.

9-3- مگ لند ممکن است کدهایی به منظور هدیه به مشتریان ارائه کند که با وارد کردن این کدها در سامانه و برنامه های موبایل، تخفیفاتی به مشتری داده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به اعتبار کاربر در مگ لند اضافه شود. لذا مشتری می‌پذیرید که اجازه انتقال یا فروش آنها را به افراد دیگر ندارد. همچنین مشتریان مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند (حتی اگر مگ لند اقدام به انتشار آنها در فضاهای کرده باشد) . مگر اینکه مگ لند رسما این اجازه را به آنها داده باشد.

10-3-مشتری می‌پذیرد کدهایی که جهت ارایه تخفیف به وی داده می‌شود ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که مگ لند برای ارائه این کدها هزینه ای از مشتریان دریافت نمی‌کند، این حق برای مگ لند محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که مگ لند تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته است و یا غیر قانونی بوده است می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجه استفاده از آنها به حساب مشتری اضافه شده است را باطل یا حذف کند.

11-3- کاربر حق ندارد هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرم‌افزارهای مگ‌لند شامل دیکامپایل(Decompile)، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازه چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

12-3-کاربر مجاز نیست با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخه دیگری از مگ لند را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین وی مجاز نیست در نرم‌افزار خدمت یا در روش ارائه سرویس تغییر یا اخلالی ایجاد کند. کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری(Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی سرویس اجرا کند.

13-3- کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش مگ لند انجام دهد.

 ماده چهار : سایر موارد

1-4- مطابق ماده 21 قانون جرایم رایانه ای ، کاربر مجاز به استفاده از نام کاربری، عکس، سخن و کلمات توهین آمیز و غیراخلاقی و مغایر با شئونات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی وفق مصادیق محتوای مجرمانه در قانون نیست.

2-4- همچنین در مکاتبه، مکالمه و اظهار نظر در مورد سایر کاربران و مسولین سایت موظف به رعایت کمال ادب و احترام است.

3-4- تخلف از قوانین جاری کشور من جمله قانون مجازات مرتکبین جرایم رایانه‌ای، بانکی، پولشویی ، قوانین گمرکی، نقض حقوق مصرف کنندگان، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و سوء استفاده از خدمات سایت برای كاربران و نقض حریم شخصی كاربران دیگر و فعالیت های هرمی و سایر جرایم ممنوع می‌باشد.

ثبت نشریه در مگ لند

شما صاحب نشریه هستید ؟

با عضویت در مگ لند امکانات متنوعی را در اختیار خواهید داشت
ثبت نام ناشر
لطفا کمی صبر کنید !!